Happyface!

Jeg er så glad! Jeg innså nettopp at jeg det kun er 2 dager til vi reiser til Køben og Sverige. Ja – så lenge ikke flyplassene blir stengt pga mangel på vektere, det hadde vært typisk min uflaks.
Men jeg gleder meg!! Shopping, god mat og drikke, gode venner, tivoli, og ikke minst – bryllup..
Nå har jeg kommet hjem fra jobb, i tillegg har jeg vært i møte noen frisører – vi skal arrangere et moteshow som skal foregå om litt over en uke. Spennende!
Nå står middagen i ovnen, I am starving!!
Senere blir det litt soling på terassen og så skal kjæresten min sette på meg det nye håret! Jippi.

Her er dagens outfit.

Briller – RayBan
T-skjorte – Bik Bok
Skjørt . Bik Bok
Sko – ebay

God middag!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg