A cup of tea..

Siden jeg ikke drikker kaffe, nyter jeg morgenen med en kopp te, fin start på dagen. I ettermiddag skal vi i 75-års dag å trykke i oss godt med kake, siden jeg ikke har spist noe godteri denne uken her, hurra – og klapp på skulderen.

Jeg skrev til dere i går at det sikkert ikke var mer enn 10 grader i leiligheten.. Ja, det var ikke langt i fra.. 13 grader, 13! Første gang i mitt liv jeg har spist middag med elsklings dunjakke, pledd og varmeflaske på beina – hehe, for ett syn.. Men middagen var i det minste god. Nå skal jeg hive meg i bilen, å kjøre til verdens beste jobb.. For en glede det er og faktisk ville gå på jobb hver dag, heldig er jeg.. Ha en herlig fredag!
Fuskepels fra BIK BOK ( I fjor..)

Outfit fra BIK BOK / Smykke Cubus.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg