BRR..

It’s a cold day, og tempraturen i leiligheten er sikkert ikke mer enn 10 grader.. Like før jeg blåser frostrøyk her inne.. Neida, nå overdrev jeg en smule, men kaldt er det – så nå skal jeg finne frem vedkubbene å fyre i ovnen. Kotelettene står og putrer, og jeg gleder meg skikkelig til middag nå kjenner jeg..
I morgen er det fredag allerede, føler jeg ikke klarer å følge helt med for tiden, dagene flyr jo avgårde.. I helgen tror jeg vi reiser hjem til familien min en tur… Rolighelg skriker det inni meg, ja – det skal bli godt..
Outfit fra BIK BOK / Sko fra Zara / Smykke Cubus / Veske Modekungen..

Som de filmentusiastene jeg og elskling er, leide vi selvsagt film i går også.. Hver onsdag kommer det nye filmer ut skjønner dere, og det er jo så spennende. I går så vi denne..
ANBEFALES.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg