Nattbading.

Denne kvelden har rett og slett vært perfekt. Nydelig mat, og herlig selskap. Elsker å sitte i flere timer og mimre om “gamledager..” Nå sitter jeg og Rolf Ivar og nyter nattmat, de andre sitter fortsatt ute i jaquzzien. Ingenting er bedre enn å legge seg nybadet, har sittet i boblisen i over èn time nå, skravlet og koset oss med god vin. Begge stesøskenene mine og kjærestene deres badet faktisk i havet, og tok et ordentlig kaldt nattbad, midt i november (!) brrr… Mens jeg satt og pinglet meg i varmen.. Nå blir det å hoppe til sengs, før vi skal feire farsdag med potetball (komler) og kake i morgen, gleder meg!

 
BRR!! Så forferdelig kaldt det måtte være…


Pappa’s perfekte viltgryte.. Ah.


40 grader og vin? Hehe..


Familie, hjerte.. God natt kjære lesere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg