Lykkelig i hjertet.

Det blir jeg når jeg er sammen med familien min. Solen skinner, og vi har spist nydelig grillmat..
Vil bare ønske dere en fin kveld videre, nå hopper jeg i jaquzzien!


Min søte lillesøster Oda Sofie.


Love you.


Pappaen min. Hihi.


Familie kos.. Love it.


Snadder.


Lille venn i verden, Bella, søøøt!

Blogges i morgen.

-Lene

Home sweet home!

Nå er vi kommet vel frem til Midsund. Utrolig kjekt å se familien sin igjen, nå skal vi få grillmat! Ingenting er som pappa's middager, mmm.. I kveld blir det familiekos med boblebad og litt vin, gleder meg. Elsker å være på landet. Hihi.. 

Likte så godt skjørtet jeg hadde på meg idag, så jeg kjøpte det i svart også.. 

Skjørt og badedrakt fra Bik Bok.
Skjorte fra Gina Tricot. 

Hva synes dere?

-Lene

A new day!

Hei skjønner mennesker! I dag har jeg en skikkelig bra dag. Solen skinner, jeg skal på jobb, så er det rett til Midsund for å være sammen med verdens beste familie. Glede i livet. Idag er første gang på hele sommeren (tror jeg) at jeg har kledd meg i skjørt, uten strømpebukse under.. Har jo ikke akkurat vært det beste sommerværet..

Jeg har bare blitt helt forelsket i både skjørtet og smykket..

Skjørtet koster bare 199,- på Bik Bok. Finnes også i svart med hvite små hjerter på..

Hva synes dere ?

Ønsker dere en perfekt dag!

-Lene

Min første waxing time..

Idag kjøpte jeg min første wax, på Cubus.. Tenkte jeg skulle teste ut for å se om dette var noe bra. Jeg "leide" inn bror Andreas til jobben, tenkte han kunne få gleden av å pine søsteren sin litt.. Og dette endte da opp med et besøk på legevakta og en stk brekt nese..

Hehe, neida .. Men det var jaggu ikke langt i fra.. Haha, jeg må le.. Eller, først måtte jeg gråte en liten skvett, så måtte jeg le.. En albue midt i nesen da han skulle dra av stripsen.. AUAU..

Ja, da er vi en erfaring rikere. Jeg synes ikke denne waxen var noe særlig jeg.. For det første så var det utrolig vondt (både waxingen og slaget i nesen) For det andre, så var det bare noe klisseri – og for det tredje så følte jeg at 1/3 av huden min forsvant i samme slengen.. Så jeg tyr nok til min venn barberhøvelen neste gang..

Legger nok den her på hylla for denne gang, noen som har prøvd den? Eller har dere noen gode tips?

Nå hopper jeg i dusjen, før det blir avslapping.. Vi reiser til Midsund i morgen for å besøke min elskede familie, gleder meg ! 

Håper dere har en fin kveld.

-Lene 

Blomsterprint og strandhatt..

Nye ting som får flytte inn i på klesrommet mitt, jippi!


Topp og skjørt fra Bik Bok.
Strandhatt H&M (gutteavd…hihi..)

Smykke H&M trend. Tusen tusen takk til SØTESTE Solveig Ullaland som kjøpte det til meg i Oslo, og sendte det i posten, hihi.. Du er så skjønn!

Veldig fornøyd med dagens kjøp. Gleder meg spesiellt til å bruke smykket og skjørtet – LOVE.

Hva synes dere da ?

-Lene

News, news, news.

Hei godtfolk! Idag har vi gjort klar butikken vår til sesongstart! Mange spennende nyheter. Går og venter på baseballjakkene, og regner med de er like rundt hjørnet.

Jeg skal ihvertfall ha den i grå, det er helt sikkert.. Og kanskje lilla?

You like?

Andre ting som er på vei/har kommet til butikk..

Hva synes dere? Er en del blomsterprint, strikk og skinn som kommer inn nå.. Love it.

Idag har det vært sol og fint vær hele dagen, og når jeg endelig har kommet meg hjem, fått mat i magen og skal sole meg – da blir det overskyet da! Jada, hyggelig.. Hehe. Er det ikke typisk?
Nå driver jeg og laster ned satc2, må bare se den en gang til.. Snarest.

Nå skal jeg ta saksen fatt å klippe Andreas, blogges etterpå!


Bukse fra Monki, topp fra Bik Bok.

-Lene

Kvelds kos.

Vil bare ønske dere alle en kjempe fin kveld. Nå skal jeg og guttene se skrekkfilm, lillebror vil se Fritt Vilt 2. Har dere forresten merket hvor glad vi er i å se film? Hehe, tror vi ser en hver eneste kveld jeg..
Nå har vi laget oss kveldsmat, og har tatt frem snopet. Så nå blir det KOS!


Andreas hadde ikke fått fikset "sveisen" så jeg fikk ikke tatt bilde av han, hehe..
Boys, boys, boys..

I dag var jeg så heldig å få godteri fra goodcandy.no – godtebutikk på nett! Wuhu.

Her er det mange gode fristelser.

Kos dere!

-Lene

Lene tester!

Nå har jeg testet ut Smashbox O-glow fra Coverbrands.

Denne skal gi friske rosekinn når den kommer i kontakt med huden.

På huden hadde jeg kun Kanebo pudder, så smurte jeg O-glow på kinnbena.

Her er resultatet:

Jeg synes denne var kjempe bra! Har hatt noe lignende før, som jeg kjøpte på Cubus, men den var ikke noe særlig bra. Denne ble faktisk veldig jevn og fin, og gav en naturlig fin rosafarge.

I like!

Du får kjøpt den for 265,- HER

Hva synes dere?

-Lene

Favourite jeans..

Hei dere! Nå har jeg nettopp kommet hjem, idag sto jeg opp kl 06.00 (!) kjørte til Ørsta for å gjøre om butikken til sesongstart! Hadde med meg flinke Helle, så butikken ble jo så fin!! Nå skal vi spise skikkelig snadder middag, med verdens beste baktepotet (som jeg har skrevet om før) kyllingvinger og salat, mmm – det er glede i livet det! 

Dagens outfit..
(Som egentlig ikke er dagens outfit.. Følte meg så svett og forferdelig etter dagens jobbøkt i Ørsta, så følte ikke for å vise det jeg hadde på meg i dag.. Hehe.. Men her får dere se buksen jeg kjøpte meg i går!)


Alt fra Bik Bok.

Hva synes dere ?

-Lene

Disse trenger ett nytt hjem!


1100,- + frakt. Str – 36.

Selger disse skjønnhetene. Helt ny, aldri brukt. Derfor selger jeg dem for full pris.

Er du interessert, ta kontakt på mail.. Hihi.

Ønsker dere skjønninger en kjempe fin kveld.
Nå skal jeg, lillebror og min kjære se Grey's etterfulgt av filmen Valentine's Day. Hehe, stakkars gutter..

Dere MÅ få med dere denne Grey's episoden, har sett den før – den er SÅ spennende!

-Lene