A new day!

Hei skjønner mennesker! I dag har jeg en skikkelig bra dag. Solen skinner, jeg skal på jobb, så er det rett til Midsund for å være sammen med verdens beste familie. Glede i livet. Idag er første gang på hele sommeren (tror jeg) at jeg har kledd meg i skjørt, uten strømpebukse under.. Har jo ikke akkurat vært det beste sommerværet..

Jeg har bare blitt helt forelsket i både skjørtet og smykket..

Skjørtet koster bare 199,- på Bik Bok. Finnes også i svart med hvite små hjerter på..

Hva synes dere ?

Ønsker dere en perfekt dag!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg