News, news, news.

Hei godtfolk! Idag har vi gjort klar butikken vår til sesongstart! Mange spennende nyheter. Går og venter på baseballjakkene, og regner med de er like rundt hjørnet.

Jeg skal ihvertfall ha den i grå, det er helt sikkert.. Og kanskje lilla?

You like?

Andre ting som er på vei/har kommet til butikk..

Hva synes dere? Er en del blomsterprint, strikk og skinn som kommer inn nå.. Love it.

Idag har det vært sol og fint vær hele dagen, og når jeg endelig har kommet meg hjem, fått mat i magen og skal sole meg – da blir det overskyet da! Jada, hyggelig.. Hehe. Er det ikke typisk?
Nå driver jeg og laster ned satc2, må bare se den en gang til.. Snarest.

Nå skal jeg ta saksen fatt å klippe Andreas, blogges etterpå!


Bukse fra Monki, topp fra Bik Bok.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg