Favourite jeans..

Hei dere! Nå har jeg nettopp kommet hjem, idag sto jeg opp kl 06.00 (!) kjørte til Ørsta for å gjøre om butikken til sesongstart! Hadde med meg flinke Helle, så butikken ble jo så fin!! Nå skal vi spise skikkelig snadder middag, med verdens beste baktepotet (som jeg har skrevet om før) kyllingvinger og salat, mmm – det er glede i livet det! 

Dagens outfit..
(Som egentlig ikke er dagens outfit.. Følte meg så svett og forferdelig etter dagens jobbøkt i Ørsta, så følte ikke for å vise det jeg hadde på meg i dag.. Hehe.. Men her får dere se buksen jeg kjøpte meg i går!)


Alt fra Bik Bok.

Hva synes dere ?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg