Min første waxing time..

Idag kjøpte jeg min første wax, på Cubus.. Tenkte jeg skulle teste ut for å se om dette var noe bra. Jeg "leide" inn bror Andreas til jobben, tenkte han kunne få gleden av å pine søsteren sin litt.. Og dette endte da opp med et besøk på legevakta og en stk brekt nese..

Hehe, neida .. Men det var jaggu ikke langt i fra.. Haha, jeg må le.. Eller, først måtte jeg gråte en liten skvett, så måtte jeg le.. En albue midt i nesen da han skulle dra av stripsen.. AUAU..

Ja, da er vi en erfaring rikere. Jeg synes ikke denne waxen var noe særlig jeg.. For det første så var det utrolig vondt (både waxingen og slaget i nesen) For det andre, så var det bare noe klisseri – og for det tredje så følte jeg at 1/3 av huden min forsvant i samme slengen.. Så jeg tyr nok til min venn barberhøvelen neste gang..

Legger nok den her på hylla for denne gang, noen som har prøvd den? Eller har dere noen gode tips?

Nå hopper jeg i dusjen, før det blir avslapping.. Vi reiser til Midsund i morgen for å besøke min elskede familie, gleder meg ! 

Håper dere har en fin kveld.

-Lene 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg