Høststemning.

Selv om det er 19 grader ute, så har jeg en veldig herlig høstfølelse idag. Nettopp kommet hjem fra jobb, og driver og lager dagens middag, nemlig viltgryte.. Mmh, lukten av enebær er såå godt, og minner meg veldig om høst..
Dere skal få oppskrift senere, først skal maten nytes..


Genser og tights Bik Bok, smykke H&M, sko Zara.

Chill monday.

Når jeg dro på jobb kl 06.30 idag – var det jaggu ikke mindre enn 18,5 grader! HJELP, hva skjer tenker jeg – fullt påpakket med parkas, som om det skulle være skikkelig høsttempratur ute..
Idag tok vi siste rest av tellingen, 33.000 (!) plagg/accesories har vi i butikken, sykt! hehe.

Så må jeg bare få beklage at jeg har vært en “dårlig” blogger siste uken, eller siste to ukene, men har så utrolig mye å tenke på for tiden. Men jeg skal komme sterkere tilbake når jeg er klar for det. Håper dere fortsetter og følger meg, og ikke blir oppgitt, hehe..


Genser og tights Bik Bok, sko Urban.

 Nå blir det en tur ut for å handle, og deretter familiemiddag til kvelden, glede. Herlig mandag til dere.

Hairextensions og solkort.

Ja, da var jeg kommet meg velberget hjem etter en svært så turbulent flytur.. Uff, det er faktisk like forferdelig hver gang, Vigra MÅ være Norges verste plass å lande. Grusomt. Alikevel så utsetter jeg meg selv for det, gang på gang. Jeg priser meg lykkelig for at jeg sitter hjemme i sofaen akkurat nå.

Jeg har ikke så stor blogglyst idag kjenner jeg, har mest lyst å grave meg ned under dyna, og bli der på ubestemt tid…

Men først, så tenkte jeg å fortelle dere hvem som ble den heldige vinneren av GRATIS hairextensions fra locksandbonds.com
GRATULERER TIL …. Camilla – du har fått mail, hipp hurra for deg! Nå tenker jeg du blir skikkelig happy!

Har også kåret 2 vinnere som vinner solkort til en verdi av 200,-
GRATULERER … Katrine og Sol Irèn, jippi jippi! Dere har også fått mail.

Så vil jeg bare ønske dere en herlig søndag videre.

En aldri så liten photoshoot…

God lørdagskveld. Ja, nå er vi ferdig å stashe oss for kvelden, og er klar på vorspill! Wiii. Flyet mitt går tidlig i morgen, så ikke noe rangling idag, men gøy skal vi ha det!

Håper dere har en fin lørdagskveld.  

I love Oslo.

Heisann dere. Beklager seint innlegg idag, men har vært og trasket rundt i Oslo’s gater – og faktisk IKKE shoppet noen verdens ting. Hva er det med meg? Er jeg syk? Hehe. Neida, men rett og slett ikke i humør til å la kortet få svi idag.. Penger spart, klapp på skulderen Lene.

Uansett, ååh for en HERLIG kveld vi hadde i går, så utrolig mange flotte mennesker – kjekt og se jentene igjen, blir ikke så ofte siden de bor i Oslo desverre. Nå venter jeg på at Malene og Lars skal komme, vi skal ut å spise middag på Egon, mm – er så sulten – så det gleder jeg meg til. Senere blir det ut, jippi!

Ha en strålende lørdag. -Lene

Night out!

Hei skjønninger! Da er jeg kommet meg godt til rette på hotellet, og hatt ett gledelig gjensyn med Malene, så koselig å se henne igjen. Nå har vi fikset oss til kvelden, og er straks på vei opp til skjønne Henriette som skal ha vorspill idag, jippi! Så blir ut senere, jeii! Tonights outfit er denne kjolen fra Bik Bok, love it.


Sko fra Nelly. ELSKER forresten disse to sangene her, har spillt de om og om igjen i flere timer nå, hehe.. Ha en HERLIG fredag, dere. -Lene

Ukens middagstips.

Pølsegrateng. Ca 4-5 pers. Du trenger: 

4 Pølser
Makaroni
1 Løk
Melk
Smør
Mel
Salt & Pepper
Ost

Dette er ikke noe fast oppskrift, siden jeg lager det litt på feelingen, så dere må bare prøve dere litt frem..

Dette gjør du: Kok makaroni, skjær opp pølser og løk å blande dette sammen.
Lag hvit saus ; smelt smør, rør inn mel å spe ut med melk – smak til med salt & pepper.
Ha alt opp i en ildfast form, og strø ost over. 225 grader i ca 15-20 min til osten blir gylden.

Veldig enkelt, og lage – gjort på ca 10 minutter.
Veldig godt med poteter til, gjerne med litt smeltet smør.. Mmm..

Vil bare ønske dere en god natt, nå har jeg pakket ferdig til Oslo. Blir ikke lenge til jeg skal finne sengen, skal på jobb klokken 07.00 i morgen. Etter jobb, er det rett på flyplassen – gleder meg sånn! Wiii.

Snakkes i morgen. NATTA! -Lene

Dagens kjøp…

Åh, nå sitter jeg godt plantet i sofaen etter en herlig middag, i dag laget jeg pølsegrateng – og om jeg skal si det selv, det var fantastisk godt.. Vet ikke om jeg har gitt dere oppskriften på det før? Si fra visst dere vil ha den i hvertfall..

Gjorde litt innkjøp til helgen, selv om det sikkert blir litt shopping i hovedstaden også, men greit å være på den sikre siden.
Kjole fra Bik Bok 399,-

Kjole Bik Bok 299,-

Kjole Bik Bok 49,-

Smykke fra Cubus.

Øredobber Bik Bok.

Mascara og negler Cubus. Elsker denne Mascaraen her, den burde dere prøve! Hva synes dere ? -Lene

Varetelling.

Heihei! Idag hadde jeg endelig tid til å snike inn ett morgeninnlegg før jeg setter meg i bilen med kursen mot jobb, og varetelling, hurra! I ettermiddag blir det pakking til Oslo, og kosekveld med guttene – siste kvelden før bror drar hjem, buhu. Men vi skal bruke siste kvelden godt, trykke i oss masse usunnheter og se på x-faktor. Koselig.


Outfit Bik Bok, Jakke Gina, Sko Zara. Ha en kjempe fin torsdag! -Lene