Chill monday.

Når jeg dro på jobb kl 06.30 idag – var det jaggu ikke mindre enn 18,5 grader! HJELP, hva skjer tenker jeg – fullt påpakket med parkas, som om det skulle være skikkelig høsttempratur ute..
Idag tok vi siste rest av tellingen, 33.000 (!) plagg/accesories har vi i butikken, sykt! hehe.

Så må jeg bare få beklage at jeg har vært en “dårlig” blogger siste uken, eller siste to ukene, men har så utrolig mye å tenke på for tiden. Men jeg skal komme sterkere tilbake når jeg er klar for det. Håper dere fortsetter og følger meg, og ikke blir oppgitt, hehe..


Genser og tights Bik Bok, sko Urban.

 Nå blir det en tur ut for å handle, og deretter familiemiddag til kvelden, glede. Herlig mandag til dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg