Ukens middagstips.

Pølsegrateng. Ca 4-5 pers. Du trenger: 

4 Pølser
Makaroni
1 Løk
Melk
Smør
Mel
Salt & Pepper
Ost

Dette er ikke noe fast oppskrift, siden jeg lager det litt på feelingen, så dere må bare prøve dere litt frem..

Dette gjør du: Kok makaroni, skjær opp pølser og løk å blande dette sammen.
Lag hvit saus ; smelt smør, rør inn mel å spe ut med melk – smak til med salt & pepper.
Ha alt opp i en ildfast form, og strø ost over. 225 grader i ca 15-20 min til osten blir gylden.

Veldig enkelt, og lage – gjort på ca 10 minutter.
Veldig godt med poteter til, gjerne med litt smeltet smør.. Mmm..

Vil bare ønske dere en god natt, nå har jeg pakket ferdig til Oslo. Blir ikke lenge til jeg skal finne sengen, skal på jobb klokken 07.00 i morgen. Etter jobb, er det rett på flyplassen – gleder meg sånn! Wiii.

Snakkes i morgen. NATTA! -Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg