I love Oslo.

Heisann dere. Beklager seint innlegg idag, men har vært og trasket rundt i Oslo’s gater – og faktisk IKKE shoppet noen verdens ting. Hva er det med meg? Er jeg syk? Hehe. Neida, men rett og slett ikke i humør til å la kortet få svi idag.. Penger spart, klapp på skulderen Lene.

Uansett, ååh for en HERLIG kveld vi hadde i går, så utrolig mange flotte mennesker – kjekt og se jentene igjen, blir ikke så ofte siden de bor i Oslo desverre. Nå venter jeg på at Malene og Lars skal komme, vi skal ut å spise middag på Egon, mm – er så sulten – så det gleder jeg meg til. Senere blir det ut, jippi!

Ha en strålende lørdag. -Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg