06.jul.2010

For en morgen, nå har jeg nettopp kranglet med kameraet mitt en halvtime – tror det begynner og bli ødelagt – i tillegg er jeg døds trøtt, og nøys nettopp hele frokosten min utover kjøkkengulvet, herlig. Tror det er på tide å sette seg i bilen og komme seg på jobb..

Ha en super dag!


Jada, som dere ser, kameraet er ikke på lag i dag.


Kjole og belte fra Bik Bok.

-Lene

Nye kjoler.

1 – h&m
2 – gina tricot
3 – h&m

Hva synes dere ?

-Lene

New shoes!

I dag fikk jeg disse i posten.


De er sååååå fine! Hva synes dere?

Meeeeen, desverre (for meg) så var de litt for små. Utrolig surt – siden jeg har gledet meg til de skulle komme.
Jeg bestillte us size 6, men de kom i us size 5 1/2 – så om noen bruker 35 1/2 i sko, skal dere gjerne få kjøpe de.
Orker rett og slett ikke sende de tilbake, jeg har ventet på de i snart en mnd. Så om noen vil adoptere de? Versegod! 500,- pr par inkl frakt. Kontakt meg på mail.

Klem Lene

I love army.

Hei dere! Nå har jeg vært på jobb, deilig og være i skikkelig aktivitet igjen. I går sovnet jeg kl 22 (!) jeg var så utslitt at jeg ikke klarte mer, så sov jeg 10 timer – utrolig deilig med tanke på at jeg sikkert ikke sov mer enn 10 t tilsammen på hele uken… Neida, det var vel litt å overdrive, men det var ikke langt ifra.

Dagens outfit


Bukse .- Monki
Sko – Bianco
Topp – Bik Bok

Jeg elsker army, vi har fått inn så utrolig mye fint i army på Bik Bok nå også. Her er litt inspirasjon..

Hva synes dere?

-Lene

Oslo kos.

Ingenting er som og dele helgen med gode venner, god mat og drikke. Spesiellt og dele helgen med sin beste veninne, hun bor jo ikke i samme by som meg – så da setter vi ekstra stor pris på når vi får vært sammen.

Hva synes dere om bildene?

Forresten, elsker denne sangen – minner meg om helgen.
Og jeg bare digger Rihanna, hun er helt rå.

Nå skal jeg se E.T – eller søndagsfilmen på TV3, klarer ikke bestemme meg.

Ha en fin kveld.

-Lene

Home, sweet home.

Jeg er hjemme igjen, fantastisk deilig – selv om jeg savner Malene – vi hadde det så utrolig kjekt sammen i helgen.
Jeg skulle jo egentlig kjøre hjem idag, men jeg var så heldig at Kristina og Pia ville kjøre hjem bilen min – slik jeg kunne ta fly. Er helt utkjørt, og kunne ikke tenkt meg å sitte 8 timer i en bil. Det var herlig og komme hjem til kjæresten – i dag blir det kvalitetstid. Love it.

Dagens outfit.


Bukse, topp og belte – Bik Bok
Sko – Bianco

Hva synes dere ?
Litt ufresh og sliten, til og med glemt å knyte skolissene mine..

Nå blir det taco, kosedress og sofa resten av kvelden.
 
Ha det fint så lenge søtinger.

-Lene

Night out.

Da er jeg kommet til siste kvelden i ferien min for denne gang, nå er det hele 48 dager til neste ferie – Mexicooo, åh som jeg gleder meg. Har ikke akkurat vært noe avslappingsferie dette her, så ser frem til late dager i Mexicoland. Denne ferien har bokstavlig talt vært utmattende, men utrolig gøy !

Nå skal vi nok en gang ut på livet – og har vi har selvfølgelig pyntet oss for anledningen.


Kjole fra Bik Bok.


Kjole fra h&m.

Hva synes dere?

-Lene

Mobilblogg – update

Hei igjen!

Prøver å være litt flink å oppdatere selv om det ikke blir så mye bilder, men det kommer etterhvert!
I dag har vi bare latet oss, solt oss og spist – herlig. Nå er det på tide og komme i feststemning igjen, for i dag skal vi på konserter. Elsker været, knall blå himmel og 25 grader, skikkelig sommer her på Sørlandet.
Om 2 dager kjører vi til Oslo – det gleder jeg meg til – da blir det hotellseng, og dusj – jippi.

Hva gjør dere da? Fin vær hos dere?

Ønsker alle en kjempe fin onsdag videre.
Så må jeg igjen få beklage dårlige oppdateringer. 

Klem Lene

I am alive!

Hei dere! ENDELIG fikk jeg til internett på telefonen, har prøvd i 2 dager nå. Vi har det helt supert her på Hove, knall vær og god stemning. I går var vi på Muse, det var fantastisk bra. Jeg har så mye bilder å vise dere, men med min UFLAKS – så har jeg klart å knuse Pc'en.. Jeg prøver desperat å finne en pc så jeg får blogget litt ordentlig, så takk til min kjære bestevennine som steppet inn og gav dere en liten update! Har dere det bra? Akkurat nå sitter jeg å blogger fra bilen, holder på å lade telefonen. Straks blir det frokost og litt soling! Og i kveld blir det konserter og kos. Blogges snart, TUSEN TAKK for at dere leser bloggen min. I dag ligger jeg forresten på 18 plass på topplista! Nette Nestea har kåret bloggen til ukens blogg! JIPPI!! Så utrolig kjekt, det satt jeg veldig stor pris på! Snakkes søtinger. Lene