Home, sweet home.

Jeg er hjemme igjen, fantastisk deilig – selv om jeg savner Malene – vi hadde det så utrolig kjekt sammen i helgen.
Jeg skulle jo egentlig kjøre hjem idag, men jeg var så heldig at Kristina og Pia ville kjøre hjem bilen min – slik jeg kunne ta fly. Er helt utkjørt, og kunne ikke tenkt meg å sitte 8 timer i en bil. Det var herlig og komme hjem til kjæresten – i dag blir det kvalitetstid. Love it.

Dagens outfit.


Bukse, topp og belte – Bik Bok
Sko – Bianco

Hva synes dere ?
Litt ufresh og sliten, til og med glemt å knyte skolissene mine..

Nå blir det taco, kosedress og sofa resten av kvelden.
 
Ha det fint så lenge søtinger.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg