I love army.

Hei dere! Nå har jeg vært på jobb, deilig og være i skikkelig aktivitet igjen. I går sovnet jeg kl 22 (!) jeg var så utslitt at jeg ikke klarte mer, så sov jeg 10 timer – utrolig deilig med tanke på at jeg sikkert ikke sov mer enn 10 t tilsammen på hele uken… Neida, det var vel litt å overdrive, men det var ikke langt ifra.

Dagens outfit


Bukse .- Monki
Sko – Bianco
Topp – Bik Bok

Jeg elsker army, vi har fått inn så utrolig mye fint i army på Bik Bok nå også. Her er litt inspirasjon..

Hva synes dere?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg