I am alive!

Hei dere! ENDELIG fikk jeg til internett på telefonen, har prøvd i 2 dager nå. Vi har det helt supert her på Hove, knall vær og god stemning. I går var vi på Muse, det var fantastisk bra. Jeg har så mye bilder å vise dere, men med min UFLAKS – så har jeg klart å knuse Pc'en.. Jeg prøver desperat å finne en pc så jeg får blogget litt ordentlig, så takk til min kjære bestevennine som steppet inn og gav dere en liten update! Har dere det bra? Akkurat nå sitter jeg å blogger fra bilen, holder på å lade telefonen. Straks blir det frokost og litt soling! Og i kveld blir det konserter og kos. Blogges snart, TUSEN TAKK for at dere leser bloggen min. I dag ligger jeg forresten på 18 plass på topplista! Nette Nestea har kåret bloggen til ukens blogg! JIPPI!! Så utrolig kjekt, det satt jeg veldig stor pris på! Snakkes søtinger. Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg