FOR en dag!

Hei kjære kjære lesere!
For en dag det har vært.. Jeg er virkelig en ulykkesfugl.. Jeg klarte å kjøre på en fortauskant da jeg kom til Molde. Så jeg ødela felgen på bilen og litt av dekket (som vi forresten nettopp har byttet) …. Tyyypisk ..
Men det gikk heldigvis bra, jeg trengte ikke å bytte dekk, noe jeg var redd for.. Det hadde nok ødelagt dagen min..


Stakkar bilen..

Ellers så har vi nettopp kommet hjem fra KONSERT! Og jeg kan si en ting, jeg har ALDRI vært SÅÅÅ våt før.. Regnjakken, som jeg trodde var en ordentlig regnjakke, viste seg og ikke være vannavstøtende i det hele tatt, så jeg var gjennomvåt da konserten var ferdig. Men vi har koset oss kjempe mye, vi har sunget, hoppet, danset – ja jeg har til og med hoppet i sølepytte, gøygøy.. Jeg hadde heldigvis på mine elskede hunterstølver, så det var vel så og si eneste plassen jeg var tørr da jeg kom hjem igjen.

Nå driver vi og fikser oss, før vi skal videre ut på livet. Det er så fantastisk koselig å være sammen med veninnene mine. Love it. 

Ha en super kveld dere ! Bilder kommer i morgen.

Stor klem
Lene 

God morgen!

Hei! Tidlig oppe, og klar for jobb. Etter jobb, setter jeg som sagt kursen til Rosenes By, Molde. Gleder meg vilt til denne dagen. Gode veninner, sprudlevann, konsert og godt humør – kan vel ikke bli stort bedre enn det?
Men først, duty calls!

Ha en strålende dag. Blogger så fort jeg har PC.


Dagens outfit er fra Bik Bok.
Sko Ebay.

Snakkes!

-Lene

God natt.

Hei dere ! Nå har jeg pakket og er klar for noen dager i Molde by. Jeg har pakket både støvler og regnjakke, for det er meldt ikke  mindre enn 13 mm nedbør i morgen, og ikke får vi ha paraply på konserten – så her får man bare kle seg godt. Jeg får ikke tatt med meg PC'en, legger den igjen her hjemme hos min kjære. Jeg stikker av med bilen, så han må få ha noe han også, hehe. Men min bestis Helen har lovt å ta med seg sin PC, så blogging blir det, hurra!

Nå skal vi finne sengen, deilig å legge seg i en god varm seng, i en trygg armkrok – og høre regnet piske på ruten. Hihi. Men når det er sagt, håper så inderlig det blir sol likevel i morgen, håpe håpe håpe.

SOV GODT søtinger.

God natt.

-Lene

I want!


Admire Wegde boot fra Acne.
Fantastisk rå wedges man kan dø av.


Pistol short fra Acne.
Disse er så rå, perfekt til daglig bruk, siden de ikke er så høye.

I love, I love..

Hva synes dere? Noen som har de?

-Lene

New sunglasses.

Idag fikk jeg gave fra ibling.no. 4 par solbriller, passet perfekt – siden jeg har klart å miste alle solbrillene mine.. De fleste forsvant vel under hove festivalen, så jeg trengte nye!

Jeg elsker disse typene, love love..

Wayfarer brillene, finner dere her
Pilotbrillene, finner dere her

Hva synes dere ?

-Lene

Middagstips!

Hei hopp! Hatt en fin dag? Det har jeg, vært så mange positive og blide mennesker på jobb idag! Da blir jeg så glad.
Åh, jeg gleder meg sånn til Missy E og Karpe konsert i morgen, sammen med alle veninnene mine ! Gleder meg så utrolig mye til å være sammen med de, lenge siden sist. De bor på Midsund, og jeg her.. Selv om det ikke er lange kjøreturen, så møtes vi alt for sjeldent. Så nå skal jeg tilbringe 3 hele dager sammen med de, glede i livet!

Over til dagens middag. Jeg ELSKER indisk mat! Så idag blir det Chicken Curry, men ikke hjemmelaget altså, rett fra pakken.. Men den er rågod, dere MÅ prøve!

Du trenger:

2 kyllingfileter
Chicken Curry fra Knorr
1 boks Creme Fraiche

Dette gjør du:

Skjær opp kyllingfilet, legg den i marinaden i 5-10 min.
Sett på Basmati ris (følger med pakken)
Stek kyllingen, bland oppi chicken curry sausmix.
Ha oppi 1,5 dl Creme Fraiche.

Og voila! Enjoy. Namnam, jeg kan ikke få sagt nok hvor godt det er! Veldig godt om du serverer med nan brød også. Og en frisk salat.
'

Det ser ikke like godt ut som det er, men det er helt fantastisk.

-Lene

Hallo i regnværet!

Jeg våknet av at det regnet katter og hunder ute, for et vær.. Hvor blir sommeren av? Noen som har fin vær i det hele tatt i Norges land?
Jaja, jeg sklal på jobb uansett, så det spiller faktisk ingen rolle. Men i morgen, må d bli fint. Kjedlig å være på konsert når det striregner ute.

Todays outfit.


Elsker denne buksen jeg kjøpte i går, så utrolig behagelig på..
Outfit fra Bik Bok.

Hva synes dere ?

Ha en fin fin dag.

-Lene

Blid som sola!

Det er meg. Nå har jeg nettopp vært og tatt sol, så nå er jeg brun og blid, jippi! Når ikke solen kommer til oss, så kommer jeg til den.. Er så lei av det dårlige været her i byen, ikke snakk om noe sommer her nei..Jaja, ikke mer enn 31 dager til herlige Mexico, glede!

Åh, vet dere hva jeg skal på onsdag? På Missy Elliot og Karpe Diem konsert på Molde Jazzen! Hurra, det gleder jeg meg utrolig mye til. Jeg skal være sammen med verdens beste veninner, og ingenting er vel bedre enn det?
Blir i Molde fra Onsdag til fredag, kanskje lørdag.. Har ikke helt bestemt meg enda, må jo få med meg mest mulig av jazzfestivalen, krysser fingerne for at værgudene er med oss.

Flere som skal på Moldejazz?

Klem Lene

Dagens kjøp!


Denne elskbare skjorten, som jeg også har i off-white og army grønn. 299,- på Bik Bok.


Gleder meg til å bruke den, sammen med denne shortsen og hatten også fra Bik Bok.


Kjøpte også denne idag. I heart it. 399,- Bik Bok.

Hva synes dere ?

-Lene

Dinnertime.

God mandag! Nå har jeg nettopp kommet inn døren. Fikk ikke blogget i dag tidlig, var så trøtt at jeg ikke orket. Idag har jeg vært på jobb, så har vi vært og handlet mat, masse mat. Deilig og endelig få laget middag selv nå, er så lei av junk.. Fysj.

Dagens outfit.

Fra Bik Bok, så klart.. Hehe. Hva synes dere?

Nå er det middag, og vi skal spise ynglingsretten min. Noen som husker hva det er?

-Lene