FOR en dag!

Hei kjære kjære lesere!
For en dag det har vært.. Jeg er virkelig en ulykkesfugl.. Jeg klarte å kjøre på en fortauskant da jeg kom til Molde. Så jeg ødela felgen på bilen og litt av dekket (som vi forresten nettopp har byttet) …. Tyyypisk ..
Men det gikk heldigvis bra, jeg trengte ikke å bytte dekk, noe jeg var redd for.. Det hadde nok ødelagt dagen min..


Stakkar bilen..

Ellers så har vi nettopp kommet hjem fra KONSERT! Og jeg kan si en ting, jeg har ALDRI vært SÅÅÅ våt før.. Regnjakken, som jeg trodde var en ordentlig regnjakke, viste seg og ikke være vannavstøtende i det hele tatt, så jeg var gjennomvåt da konserten var ferdig. Men vi har koset oss kjempe mye, vi har sunget, hoppet, danset – ja jeg har til og med hoppet i sølepytte, gøygøy.. Jeg hadde heldigvis på mine elskede hunterstølver, så det var vel så og si eneste plassen jeg var tørr da jeg kom hjem igjen.

Nå driver vi og fikser oss, før vi skal videre ut på livet. Det er så fantastisk koselig å være sammen med veninnene mine. Love it. 

Ha en super kveld dere ! Bilder kommer i morgen.

Stor klem
Lene 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg