Middagstips!

Hei hopp! Hatt en fin dag? Det har jeg, vært så mange positive og blide mennesker på jobb idag! Da blir jeg så glad.
Åh, jeg gleder meg sånn til Missy E og Karpe konsert i morgen, sammen med alle veninnene mine ! Gleder meg så utrolig mye til å være sammen med de, lenge siden sist. De bor på Midsund, og jeg her.. Selv om det ikke er lange kjøreturen, så møtes vi alt for sjeldent. Så nå skal jeg tilbringe 3 hele dager sammen med de, glede i livet!

Over til dagens middag. Jeg ELSKER indisk mat! Så idag blir det Chicken Curry, men ikke hjemmelaget altså, rett fra pakken.. Men den er rågod, dere MÅ prøve!

Du trenger:

2 kyllingfileter
Chicken Curry fra Knorr
1 boks Creme Fraiche

Dette gjør du:

Skjær opp kyllingfilet, legg den i marinaden i 5-10 min.
Sett på Basmati ris (følger med pakken)
Stek kyllingen, bland oppi chicken curry sausmix.
Ha oppi 1,5 dl Creme Fraiche.

Og voila! Enjoy. Namnam, jeg kan ikke få sagt nok hvor godt det er! Veldig godt om du serverer med nan brød også. Og en frisk salat.
'

Det ser ikke like godt ut som det er, men det er helt fantastisk.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg