Blid som sola!

Det er meg. Nå har jeg nettopp vært og tatt sol, så nå er jeg brun og blid, jippi! Når ikke solen kommer til oss, så kommer jeg til den.. Er så lei av det dårlige været her i byen, ikke snakk om noe sommer her nei..Jaja, ikke mer enn 31 dager til herlige Mexico, glede!

Åh, vet dere hva jeg skal på onsdag? På Missy Elliot og Karpe Diem konsert på Molde Jazzen! Hurra, det gleder jeg meg utrolig mye til. Jeg skal være sammen med verdens beste veninner, og ingenting er vel bedre enn det?
Blir i Molde fra Onsdag til fredag, kanskje lørdag.. Har ikke helt bestemt meg enda, må jo få med meg mest mulig av jazzfestivalen, krysser fingerne for at værgudene er med oss.

Flere som skal på Moldejazz?

Klem Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg