Familiekos.

God kveld søtinger. Nå har vi hatt besøk av pappa, søsteren min og kjæresten. Hele gjengen har trykt i seg kina mat, jada, godt var det. For min del ble det innbakte reker, innbakt kylling, vårrull og kylling med biff, dere kan stole på at jeg me mett.. Stapp mett. Koste oss med X-faktor gjorde vi også. Likte så godt han siste som gikk videre, for et positivt og godt menneske, åh jeg blir så glad! Det bare strålte livsglede av han! Fantastisk.
Jeg kjenner helgefølelsen sniker seg innpå meg nå, denne helgen blir rolig – og jeg har tenkt og bruke hvert minutt av helgen til å slappe av, og være sammen med familien. På lørdag skal lillesøster Oda, og Rolf Ivar’s lillebror Sander komme på overnattingsbesøk – det blir så utrolig koselig! Kjekt og ha “småtrollene” på besøk. To gode venner…


Søte lille venn i verden. Kjekt med besøk av lille Bella.

Mmm, nam.
Nå er det snart natta. Snakkes! -Lene

Nytt HÅR!

Jippi! Jeg har fått nytt hår i posten fra locksandbonds.com. Så nå skal det gamle av, og det nye på – herlig!

Denne gangen tenkte jeg å prøve litt flere farger, for å få enda mer spill. Gleder meg til resultatet.

Fargene jeg har her er:  #22 (fra venstre), #16 og #10.  Tenkte å ha noen dagers pause, sånn håret får kvile seg litt, så skal jeg kure det godt og stripe det, slik det blir fint og fresht. Veldig mange av dere lurer på mye angående microring hairextensions. For en stund tilbake, hadde jeg spørsmålsrunde om akkurat dette. Denne finner dere HER, og HER. Håper dette kan hjelpe dere litt på vei. Jeg er forresten hundevakt, hehe. Det er så koselig med et lite vesen i hus, etterpå kommer pappa på besøk, og da skal vi prøve oss på kina restauranten igjen.. Jippi! Ha en strålende fin kveld. -Lene  

Chinese?

Oh yes. For første gang tok jeg turen til kina restauranten i byen, har siklet i hele dag etter vårruller og annet godt og gledet meg skikkelig. Og hva tror dere skjer? JO, de er selvfølgelig TOM FOR MAT. Sulten som jeg var, ble jeg ikke akkurat superhappy… Meeeen, jeg tok like godt turen til Kiwi for å kjøpe vårruller der..  
Men det ble ikke bare vårruller….
Farlig å gå på butikken når man er skrubbsulten… Ikke bare farlig, men også dyyyrt. Så nå, er det duket for en herlig kosekveld, mens ruskeværet herjer ute.. Film har vi selvfølgelig også leid, Prince of Persia – noen som har sett den?

Kos dere i kveld søtinger. -Lene

Inspirert av Lady Gaga?

Jeg synes Lady Gaga er helt genial, elsker musikken hennes, og ikke minst musikkvideoene. Bik Bok har denne høsten latt seg inspirere av Lady Gaga, produktene kommer i butikk i uke 41.

I tillegg kommer disse i butikk, også i uke 41:

Hva synes dere ? Noe som falt i smak? -Lene

Lagerdag!

Good morning sunshines! Idag skal jeg ha lagerdag på jobb, vi får inn så mye klær for tiden, at her må det organiseres! Derfor, komfortable klær.


T-skjorte motedronningen / Bukse Bik Bok / Sko Urban / Jakke Bik Bok. Ha en perfekt onsdag! -Lene

Motedronningen.

Hei hei alle søtinger! Har dere hatt en fin dag så langt? Min har egentlig bestått av jobb, jobb, jobb, middag og nå – sofaen, så skal jeg få dessert av min kjære, han driver og fikser på kjøkkenet – har dere sett noe så skjønt?
Minner meg om glansbilder fra gamledager.. Oioioi, dette MÅÅÅÅ dere smake, nydelig godt. Litt bedre enn vanlig sjokoladepudding og vaniljesaus, hehe. Uansett, her er noen nye klær jeg tenkte jeg skulle vise dere. Alt fra motedronningen.com
Jakken finner dere HER.

Buksen HER.

T-skjorten HER. Hva synes dere? -Lene

Herlige ruskevær.

GOD MORGEN! Jeg er veldig veldig glad i sommeren, men jeg skal innrømme at jeg jaggu er glad i høsten også. Idag er det skikkelig ruskevær, det blåser og regner – og jeg klarer nesten ikke vente med å komme hjem og fyre i peisen, koke kakao og forsvinne i sofaen, godt pakket inn i favoritt pleddet mitt.. I like..  Men først, JOBB!

Alt fra Bik Bok.   Ha en fin fin dag!   -Lene    

Høst kom til meg!


999,- fra Bik Bok. Love.

Og elskede pasadena, 299,-

Nå fyker jeg på møte! Ha en fin kveld.

-Lene

Another monday.

God mandag! Ah, nå ligger jeg som et slakt på sofaen etter dagens arbeidsøkt, er så utrolig mye og gjøre på jobb for tiden. Nå lader jeg opp til personalmøte som jeg skal ha i kveld. Med pizza, brus og godteri, koselig.


Alt fra Bik Bok. Sko Zara.

Vi fikk forresten inn Svalbard jakken i beige idag!! GLEDE! Den måtte jeg selvfølgelig kjøpe, viser dere bilde senere. Regner med den er kommet inn i alle Bik Bok butikker idag, så løp og kjøøøp!

Snakkes senere.

-Lene