Nytt HÅR!

Jippi! Jeg har fått nytt hår i posten fra locksandbonds.com. Så nå skal det gamle av, og det nye på – herlig!

Denne gangen tenkte jeg å prøve litt flere farger, for å få enda mer spill. Gleder meg til resultatet.

Fargene jeg har her er:  #22 (fra venstre), #16 og #10.  Tenkte å ha noen dagers pause, sånn håret får kvile seg litt, så skal jeg kure det godt og stripe det, slik det blir fint og fresht. Veldig mange av dere lurer på mye angående microring hairextensions. For en stund tilbake, hadde jeg spørsmålsrunde om akkurat dette. Denne finner dere HER, og HER. Håper dette kan hjelpe dere litt på vei. Jeg er forresten hundevakt, hehe. Det er så koselig med et lite vesen i hus, etterpå kommer pappa på besøk, og da skal vi prøve oss på kina restauranten igjen.. Jippi! Ha en strålende fin kveld. -Lene  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg