Chinese?

Oh yes. For første gang tok jeg turen til kina restauranten i byen, har siklet i hele dag etter vårruller og annet godt og gledet meg skikkelig. Og hva tror dere skjer? JO, de er selvfølgelig TOM FOR MAT. Sulten som jeg var, ble jeg ikke akkurat superhappy… Meeeen, jeg tok like godt turen til Kiwi for å kjøpe vårruller der..  
Men det ble ikke bare vårruller….
Farlig å gå på butikken når man er skrubbsulten… Ikke bare farlig, men også dyyyrt. Så nå, er det duket for en herlig kosekveld, mens ruskeværet herjer ute.. Film har vi selvfølgelig også leid, Prince of Persia – noen som har sett den?

Kos dere i kveld søtinger. -Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg