Familiekos.

God kveld søtinger. Nå har vi hatt besøk av pappa, søsteren min og kjæresten. Hele gjengen har trykt i seg kina mat, jada, godt var det. For min del ble det innbakte reker, innbakt kylling, vårrull og kylling med biff, dere kan stole på at jeg me mett.. Stapp mett. Koste oss med X-faktor gjorde vi også. Likte så godt han siste som gikk videre, for et positivt og godt menneske, åh jeg blir så glad! Det bare strålte livsglede av han! Fantastisk.
Jeg kjenner helgefølelsen sniker seg innpå meg nå, denne helgen blir rolig – og jeg har tenkt og bruke hvert minutt av helgen til å slappe av, og være sammen med familien. På lørdag skal lillesøster Oda, og Rolf Ivar’s lillebror Sander komme på overnattingsbesøk – det blir så utrolig koselig! Kjekt og ha “småtrollene” på besøk. To gode venner…


Søte lille venn i verden. Kjekt med besøk av lille Bella.

Mmm, nam.
Nå er det snart natta. Snakkes! -Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg