God kveld.

Det var så vidt jeg ikke ble igjen i butikken over natten, hehe – ville liksom ikke helt gi slipp for dagen, kunne jobbet døgnet rundt kjenner jeg. Men det var deilig å komme hjem til middag, og en dusj – så får jeg heller bare begynne å glede meg til i morgen.
Føler det blir mye jobbsnakk nå, men sånn er det når man åpner butikk, ikke bare butikk – men Norges fineste Bik Bok butikk, hehe. 
I skrivende stund sitter jeg og ser Grey’s, love it.

Her får dere noen småglimt av butikken..

Og så meg da, godt pakket inn i både håndkle og dyne – kosestund!

God natt til dere, blir ikke lenge til denne jenta hopper i loppekassa. Smask

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg