Duracellkaniner.

Da var jeg hjemme etter en 11 timers arbeidsdag, og FY så gøy det er – tiden flyr avgårde, og vi løper rundt som en gjeng duracellkaniner. I love it. Jeg elsker butikken, og jeg elsker jentene – life is good. Nå begynner butikken å ta form, og det blir så utrolig bra!
Så kom jeg hjem til ferdiglaget taco, det står ikke på i heimen.


Favoritten. Nå skal jeg og elskling se hangover for fjerde gang.

She’s out of my league så vi i går, likte den – så den kan anbefales. I går hadde jeg forresten rekord på bloggen min! 8500 unike lesere, og litt over 16.000 sidevisninger, jippi!! Dere gir meg virkelig motivasjon 🙂 Tusen takk!

Herlig kveld til dere, nå skal jeg lade opp til morgendagen – wii!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg