How to make curls

Jeg bruker krølltang fra Herstyle som heter 3p, og som ser sånn ut. Den koster egentlig rundt 2-2500,- men jeg fant den på ebay til ca 600,-

Det første jeg gjør før jeg krøller håret er å ha i dette fantastiske produktet.

Biosilk som er en varmebeskyttende olje, og som gjør håret silkemykt.  Kjøp den HER, til kun 59,-
Jeg bruker den også på huden, den er så god!

Så drysser jeg i dust it i hodebunnen, og tuperer for å få volum.

Jeg bruker denne fra Osis, den får dere kjøpt HER, til kun 59,-!! Hos frisør koster det rundt 200,-

Så deler jeg opp håret i to deler. Ta vekk det øverste laget på håret, sånn som jeg gjør her, og fest det i en klemme på toppen. Begynn fremst og jobb deg bakover.
Surrer bare håret rundt sånn som på bildet under, og holder i 5-10 sekunder.
Ta det øverste laget ut av hårstrikken og slipp det ned, børst gjerne gjennom det før du krøller videre.

Alltid når jeg er ferdig å krølle håret, drar jeg gjennom krøllene flere ganger, da får man mye mer naturlig look. Og så har jeg i biosilk igjen, dette gir en nydelig glans. Synes biosilken faktisk bidrar til at krøllene ser sunne og freshe ut. Elsker den.

Tilslutt sprayer jeg litt over hele håret med denne hairsprayen, fantastisk god – lukter nydelig.

Ble litt full fart dette her, må snart løpe – skal i middag, og jeg har ikke ordnet meg enda, jæiks. Håper dere skjønte.

Kisses!

Torsdag /

Hei dere ! Idag er det full rulle med møter, middag og ut med de andre butikksjefene, gleder meg!
Skal prøve å få laget innlegg om hvordan jeg krøller håret, siden så mange av dere spør. Hihi.

Herlig torsdag til dere.


Kjole/t-skjorte, belte & smykke BIK BOK.


Jakke HER / Veske Aldo.

Hairextensions / CLIPS

Hurra!! Idag fikk jeg clipsene mine fra Locks & Bonds. Jeg ble faktisk helt overveldet over hvor nydelig håret var, har jo hatt samme kvalitet i microringextensionsene mine, men fargekombinasjonene på clipsene var bare HELT fantastiske!! I skrivende stund sitter jeg på en krakk på badet, mens elskling fjerner microringene. Gleder meg masse til å ta i det nye håret imorgen. Det er så langt! Tipper rundt 55-60 cm, og veldig tykt og fint. Veier 270 gram.

Glede!!

Jeg har to 2 pakker med 7 piece clip-in set + quad clip. Altså, ca rundt 300-330 gram hår! LOVE IT!


Se så nydelig, dette blir SÅ fint!! Elsker at det er så langt, og fyldig.


I ene pakken (f.v) har jeg fargene : 22/16/10 og i den andre : 60/613/16
Jeg har planer om å blande begge pakkene, jeg elsker spill i håret!


Her er festene. Lurer på om jeg får plass til begge pakkene, hm.. Time will show, viser dere imorgen!

Da var microringene ute, og sånn ser jeg ut nå..

Dere får kjøpt clipsene HER Gå inn på products, european clip-ins, og 7 piece set + quad clip.
Tror det koster rundt 800,- pr pakke, billig!!

Håret er sponset av locks&bonds

KONKURRANSE / AVSLUTTET

Noen som lengter etter litt brunfarge på kroppen? Jeg kårer èn vinner som stikker av med solkort fra brun og blid til en verdi av 500,-

Det du trenger å gjøre er å klikke deg inn på denne videoen, og finne ut :

Hva gjør en flygeleder?

Husk å legge igjen mail adressen din, slik jeg får kontaktet deg om du er den heldige vinneren.

Lykke til! Kårer en vinner til helgen!

Innlegg i samarbeid med Buzz A Media.

Blomsterprint

Idag har jeg sovet lenge, ryddet, tørket støv, vasket gulv, spist en deilig frokost – og nå skal jeg på jobb. En produktiv dag. Imorgen kommer de andre butikksjefene fra regionen hit til Ålesund, og vi skal ha regionsmøte, gleder meg masse til å se alle igjen!!

Powernap

Ahh – ingenting er bedre enn en aldri så liten powernap på sofaen. Ikke at det skjer så ofte for min del, men det rare er at hver gang når jeg nesten har sovnet, så begynner jeg alltid å klø i halsen, hehe. Uff, så rar jeg er. Idag har jeg hatt en herlig og avslappende ettermiddag, spist deilig taco sammen med elskling, og sett en episode GOSSIP GIRL. Jeg er i min egen verden når jeg setter meg ned med den serien, love it. Nå venter jeg i spenning på sesongavslutningen av Grey’s, og jeg er så spent på hvordan det slutter.. Ja, jeg er tv-slave, og gleder meg ihvertfall til Frustrerte Fruer begynner på igjen.

Håper dere også har en herlig kveld.

News /


Jakke HERFRA


Topp og Bukse fra BIK BOK


Jumpsuit fra BIK BOK.

Outfit /

Genser H&M / Smykke Miss Selfridges / Bukse & Belte BIK BOK.

Hverdagssminke

Får mange spørsmål om ikke jeg kan lage videoblogg om sminke og hår. Men jeg har ikke peiling på redigering og slikt noe, så det får holde med innlegg, får heller lage steg for steg til dere, ok? Hihi.  Innleggene kommer etterhvert, men først får dere hverdagssminken.

Bruker litt forskjellig, men her er favorittene…


Mac sminken kjøpte jeg på tax-free, og Kanebo pudderet finnes i parfymerier.


Foundation HER, Blush HER. (Husk dere får 10 % avslag om dere skriver kode LENE.)
-Produktene er sponset av blivakker.


Kosten fra Elizabeth Arden er fra Cubus. I.d kost får dere HER.

Finnes bla på H&M / Cubus.

Håper dere likte tipsene. Ha en herlig kveld videre.

Another monday

Hei hopp dere skjønninger. Ja, jeg vet jeg har vært litt “dårligere” å blogge siste uken, men det er SÅ mye som skjer, har knapt tid til å sitte i sofaen. Ser mange av dere lurer på om ikke jeg kan blogge mer, det skal jeg bli flinkere på. Promise, for nå blir det en litt roligere uke. Skal få laget sminke/hår innlegg senere idag, men først er det middag! Ovnsbakt kylling med løk, og nudler i fløtesaus til. Er SÅ sulten nå, hadde faktisk ikke tid til å spise på jobb idag, for vi har gjort om hele butikken, og det ble så fantastisk fint!! Synes tiden går så fort for tiden.. Gå saktere! Hihi.


Det er så utrolig mye fint i butikkene fortiden! Hurray

Dagens outfit..


Outfit BIK BOK / Veske Aldo

Gårsdagens outfit..


Fra BIK BOK / Veske Aldo / Jakke Gina Tricot

Last night

Igår hadde vi en utrolig hyggelig kveld. En vellykket bursdagsfeiring med nydelig mat og godt selskap. Idag er det min favorittdag i uken, og vi skal til svigers etterpå på potetball (eller komler som noen av dere sier..) Finfin søndag.

Herlige kommentarer dere legger igjen, jeg blir så glad når jeg har sånne fantastiske lesere som dere. Takk.


Never Denim kjole fra BIK BOK (gammel..) Ringer BIK BOK/Cmyk.


Fuskepels fra BIK BOK / Sko ebay.

Bilder fra fredag.


En herlig gjeng. Og nok en vellykket kveld. Girlsnight er alltid like morsomt!

Ha en strålende søndag så lenge.