Powernap

Ahh – ingenting er bedre enn en aldri så liten powernap på sofaen. Ikke at det skjer så ofte for min del, men det rare er at hver gang når jeg nesten har sovnet, så begynner jeg alltid å klø i halsen, hehe. Uff, så rar jeg er. Idag har jeg hatt en herlig og avslappende ettermiddag, spist deilig taco sammen med elskling, og sett en episode GOSSIP GIRL. Jeg er i min egen verden når jeg setter meg ned med den serien, love it. Nå venter jeg i spenning på sesongavslutningen av Grey’s, og jeg er så spent på hvordan det slutter.. Ja, jeg er tv-slave, og gleder meg ihvertfall til Frustrerte Fruer begynner på igjen.

Håper dere også har en herlig kveld.

News /


Jakke HERFRA


Topp og Bukse fra BIK BOK


Jumpsuit fra BIK BOK.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg