How to make curls

Jeg bruker krølltang fra Herstyle som heter 3p, og som ser sånn ut. Den koster egentlig rundt 2-2500,- men jeg fant den på ebay til ca 600,-

Det første jeg gjør før jeg krøller håret er å ha i dette fantastiske produktet.

Biosilk som er en varmebeskyttende olje, og som gjør håret silkemykt.  Kjøp den HER, til kun 59,-
Jeg bruker den også på huden, den er så god!

Så drysser jeg i dust it i hodebunnen, og tuperer for å få volum.

Jeg bruker denne fra Osis, den får dere kjøpt HER, til kun 59,-!! Hos frisør koster det rundt 200,-

Så deler jeg opp håret i to deler. Ta vekk det øverste laget på håret, sånn som jeg gjør her, og fest det i en klemme på toppen. Begynn fremst og jobb deg bakover.
Surrer bare håret rundt sånn som på bildet under, og holder i 5-10 sekunder.
Ta det øverste laget ut av hårstrikken og slipp det ned, børst gjerne gjennom det før du krøller videre.

Alltid når jeg er ferdig å krølle håret, drar jeg gjennom krøllene flere ganger, da får man mye mer naturlig look. Og så har jeg i biosilk igjen, dette gir en nydelig glans. Synes biosilken faktisk bidrar til at krøllene ser sunne og freshe ut. Elsker den.

Tilslutt sprayer jeg litt over hele håret med denne hairsprayen, fantastisk god – lukter nydelig.

Ble litt full fart dette her, må snart løpe – skal i middag, og jeg har ikke ordnet meg enda, jæiks. Håper dere skjønte.

Kisses!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg