Hairextensions / CLIPS

Hurra!! Idag fikk jeg clipsene mine fra Locks & Bonds. Jeg ble faktisk helt overveldet over hvor nydelig håret var, har jo hatt samme kvalitet i microringextensionsene mine, men fargekombinasjonene på clipsene var bare HELT fantastiske!! I skrivende stund sitter jeg på en krakk på badet, mens elskling fjerner microringene. Gleder meg masse til å ta i det nye håret imorgen. Det er så langt! Tipper rundt 55-60 cm, og veldig tykt og fint. Veier 270 gram.

Glede!!

Jeg har to 2 pakker med 7 piece clip-in set + quad clip. Altså, ca rundt 300-330 gram hår! LOVE IT!


Se så nydelig, dette blir SÅ fint!! Elsker at det er så langt, og fyldig.


I ene pakken (f.v) har jeg fargene : 22/16/10 og i den andre : 60/613/16
Jeg har planer om å blande begge pakkene, jeg elsker spill i håret!


Her er festene. Lurer på om jeg får plass til begge pakkene, hm.. Time will show, viser dere imorgen!

Da var microringene ute, og sånn ser jeg ut nå..

Dere får kjøpt clipsene HER Gå inn på products, european clip-ins, og 7 piece set + quad clip.
Tror det koster rundt 800,- pr pakke, billig!!

Håret er sponset av locks&bonds

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg