Grillmat og panoramautsikt..

Hei og GOD fredag til alle dere søte lesere ! Håper dere har hatt en kjempe fin fredag så langt, herlig at det er helg igjen! Som jeg nevnte tidligere skal vi ha Bik Bok Summerparty i morgen – åååh som jeg gleder meg!
Idag har forberedt det vi håper blir tidenes sommerfest.. Glade Bik Bok chics, grillmat, panoramautsikt og sprudlevann.. Kan ikke bli mer perfekt enn det vel? Kom nettopp inn døren, etter å ha vært og sett huset vi skal være i.. Ett ord .. Fantastisk.. Så nydelig innredet, og så bra beligenhet, ytterst på Alnes som det heter, med panoramautsikt over havet, helt supert.. Så det blir kos og spise grillmat å nyte utsikten der.. Skal ta masse bilder i morgen slik dere får se. 

Nå skal jeg lage taco til meg og min kjære – så blir det hjemmekos resten av kvelden, greit og være opplagt til i morgen! Skal dere noe spennende i kveld da?

Dagens outfit..

Alt bra Bik Bok.

Hva synes du?

-Lene

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg