Girlsnight

Nå er jeg klar for en skikkelig girlsnight sammen med jentene mine. Gleder meg til å se de igjen! Vi har bestillt thaimat, og skal kose oss med vin og hverandres selskap. Gleder meg til maten, vi har bl.a bestillt scampi, vårruller og kylling satay. Ah, magen skriker etter mat nå.

Ha en fin kveld.


Kjole (brukt som korsett) / Skjørt / Jakke BIK BOK. Sko Desireclothing.

Vintage, love.

Hei på dere! Fridag, men hvem ligger våken 08.45? Jo, ingen andre enn meg selv.. Ikke fikk jeg sove igjen heller. Så var det og hive i seg frokost før jeg satte snuten hjemover til min kjære familie. Elsker og komme hjem, ah.

Bedre ble det da jeg fant pappas gamle Levis-dongerijakke fra 70-tallet, hurra!! Den får han nok aldri se igjen, for den har jeg kapret. Hihi. Love it!!

This is love.

Nå skal jeg på jakt etter flere vintageskatter, holder dere oppdatert om jeg finner noe mer.

En helomvending

Denne kvelden ble helt annerledes enn jeg hadde planlagt. Planen var å flate ut på sofaen sammen med elskling, noe jeg forsåvidt ikke har hatt tid til.. Spise indrefilet og baktpotet, noe jeg forsåvidt har hatt tid til – og bare slappe av. I morgen skal jeg tidlig opp for å kjøre til Midsund, har til og med tatt meg fri fra jobb, slik jeg skal få litt tid sammen med familien før jeg skal ha tidenes aften med mine kjære veninner. MEN, når jeg hører at Tone skal ha fest, OG at søteste Henriette er hjemme, klarer jeg rett og slett ikke la være. Jeg må være sosial, så i kveld blir det ut. Og i tillegg skal jeg ha overnattingsbesøk! Henriette skal sove over her hos oss, kos! Men, det blir rolig – i og med at jeg skal rekke en tidlig ferge, gøy blir det nok uansett!


Korsett H&M / Kjole (brettet til skjørt) BIK BOK.

Herlig fredag til dere!

Todays

Shorts/Fakefur/Topp BIK BOK. Smykke Cubus. Sko Ebay. Vekse Modekungen.

En liten “photoshoot”


Jessda, jeg glemte å ta av tagsene før jeg knipset bilde.. Hihih.


Outfit Jenny Skavlan / Jakke Gina.

Snakkes!

Dinner

Nå sitter jeg henslengt i sofaen, stappmett etter dagens middag – biff av svin, hjemmelaget potetstappe og bernaisesaus..

Det er jo ikke lansering før klokken 20.00 hos oss i kveld, men jeg tenkte å representere litt av kolleksjonen, så jeg snek til meg disse godbitene.


Shorts 349,-                                                              Ring 49,-

Body 299,-                                                                  Også en suuuss til dere, fordi dere er så søte!

Gled dere.

Rise and shine

God morgen solstråler. Igår hadde vi handledag med 30% på alle varene, og jeg stod i kassen i ett sett, masse folk! Gøygøy. Var hjemme rundt 00.30 i natt, og har ikke sovet noe særlig godt føler jeg. Har bare drømt om salg, og innslag på kassen, fryktelig irriterende å ligge halvvåken å drømme at du jobber, hjeelp.

Men idag er det en ny dag, med nye muligheter. I kveld skal jeg pynte meg med Jenny Skavlan, for hos oss braker det løst med lansering klokken 20.00 i kveld på Moa Gård, alle er velkommen! Gled dere, det er så mye fint!! Så dere henne på Tv2 i går forresten? Hun snakket om og viste frem kolleksjonen sin, love.


Outfit BIK BOK / Sko Urban.    

Bik to the Bok.

Nå stikker jeg straks på jobb dere,
skal bare en liten tur til negledamen først.
Ha en herlig onsdag.

Genser h&m/ Shorts Bik Bok/ Smykke Bik Bok

En morgendate

Med Harry Potter.
Jeg har planer om å se alle filmene i nærmeste fremtid.
Elsker de filmene, og ikke minst at jeg kan drømme meg vekk.
Så nå begynner jeg på nummer 1, hellandussan
så små de er på den filmen, hehe..

Jeg begynner ikke på jobb før senere idag, faktisk ikke før klokken 4..
Så skal det jobbes til klokken 12 i kveld.. Langåpent skjønner dere.
Til dere som er med i impuls kundeklubb, kom kom til BIK BOK etter klokken 20.00, hurra!


Se så søt..

Nå går jeg inn i drømmeland, snakkes.