Vintage, love.

Hei på dere! Fridag, men hvem ligger våken 08.45? Jo, ingen andre enn meg selv.. Ikke fikk jeg sove igjen heller. Så var det og hive i seg frokost før jeg satte snuten hjemover til min kjære familie. Elsker og komme hjem, ah.

Bedre ble det da jeg fant pappas gamle Levis-dongerijakke fra 70-tallet, hurra!! Den får han nok aldri se igjen, for den har jeg kapret. Hihi. Love it!!

This is love.

Nå skal jeg på jakt etter flere vintageskatter, holder dere oppdatert om jeg finner noe mer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg