En helomvending

Denne kvelden ble helt annerledes enn jeg hadde planlagt. Planen var å flate ut på sofaen sammen med elskling, noe jeg forsåvidt ikke har hatt tid til.. Spise indrefilet og baktpotet, noe jeg forsåvidt har hatt tid til – og bare slappe av. I morgen skal jeg tidlig opp for å kjøre til Midsund, har til og med tatt meg fri fra jobb, slik jeg skal få litt tid sammen med familien før jeg skal ha tidenes aften med mine kjære veninner. MEN, når jeg hører at Tone skal ha fest, OG at søteste Henriette er hjemme, klarer jeg rett og slett ikke la være. Jeg må være sosial, så i kveld blir det ut. Og i tillegg skal jeg ha overnattingsbesøk! Henriette skal sove over her hos oss, kos! Men, det blir rolig – i og med at jeg skal rekke en tidlig ferge, gøy blir det nok uansett!


Korsett H&M / Kjole (brettet til skjørt) BIK BOK.

Herlig fredag til dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg