You know I love light colours

Uten navn-10Hei turban! Digger at denne er i vinden igjen ♥

Skal si det går i ett om dagen, vært på farten siden klokken 10! Og nå begynner klokken å nærme seg 9, på tide og starte på middagen før pakking og litt avslapping på sofaen. Skal bli så hyggelig med noen dager i Stockholm nå kjenner jeg, koble litt av alt som skjer om dagene. Fyker jo rundt som en jojo hele dagen, men det er GØY, så jeg klager ikke.

Uten navn-11Uten navn-12Uten navn-15Uten navn-13Uten navn-16leneSko Nelly (utsolgt) Jakke Bik Bok | Turban her | Skjørt Lene Orvik Collection | Briller Barton Perreria | Veske Chanel | Genser Bik Bok

Snille Gard har fyrt opp grillen mens jeg har oppdatert dere, så nå lukter det så godt her. Må komme meg ut på terrassen og nyte sommertempen vi har idag.

SMIL Lene

12 kommentarer
    1. Hei Lene 🙂 du er så utrolig flink til å kle deg! Har selv genseren i hvit og grå, men lurte på om den du har på deg er rosa, eller om nøyansene spilte meg et puss 🙂 ha en fortsatt flott dag!

    2. Nydelig!!Men hvordan får du vasket vippene sikkelig? Tok det får en stund siden får ble så fristet av deg! Men føler jeg ikke før vekk alt sminke og “skitt” nede ved roten…:(

    3. Hei kjære Lene 🙂 Jeg lurer om du kan hjelpe meg med et undertøysspørsmål? Synes det er vanskelig å finne riktig undertøy til tettsittende kjoler og skjørt, uten at undertøyslinjen vises. Har du noen gode tips, merker, særlig til lyst tøy ? 🙂 Mvh Cathrine

    4. Skjekket bikbok sine sider for å se om dere solgte dette skjørtet enda, men fant det ikke, vet du om det kommer inn igjen? Det er så sinnsykt fint!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg