You guys are so sweet

Idag fikk jeg så lyst til å rose dere litt. Hver eneste dag, ramler det inn fine kommentarer, rosende ord og kompliment til meg fra dere. Og, dere aner ikke hvor mye dere gjør dagen min. Kommentarene deres gjør en ellers fin dag perfekt. Dere er så positive, støttende og hjelpsomme. Jeg føler jeg har tusenvis av venninner. Som jeg egentlig ikke kjenner, men som jeg kjenner litt likevel. Det føles ihvertfall sånn. Dere inspirerer, og motiverer meg. Og jeg blir så utrolig smigret over at så mange ønsker å følge min blogg, og mitt liv. Jeg tror ikke dere kan sette dere inn i, hvor mye det faktisk betyr for meg. Jeg trenger aldri føle meg alene, for jeg har jo dere. Ja, dette ble da litt klisjè aktig, men det blir jo til at man føler det litt slik, da. Jeg gleder meg alltid til å fortelle dere om det har skjedd noe gøy, og det er alltid en glede å lage innlegg for dere. Jeg lager sprudlende og positive innlegg, dere kommer med positive og sprudlende kommentarer. Jeg liker dere så godt. Men det er èn ting som smelter mitt hjerte mer enn noe annet. Og det er sånne ting som dette … Når dere kommer bort og sier hei! Se disse nydelige jentene fra Molde, som jeg møtte da jeg var på konsert under Jazzfestivalen. Ordentlige søtinger! Jeg vil også rose dere for å være hjelpsomme. Er det noe jeg selv ikke helt vet svaret på, så spør jeg bare dere – og får mange gode tilbakemeldinger, tips og råd. Og det er fantastisk hyggelig. Blant annet når det kommer til reisetips. Jeg har fått så mange gode tips fra dere hver gang jeg har reist på tur, og da er det ekstra gøy for meg å gi dere ett innlegg om hvordan turen var når jeg kommer tilbake. Tips og råd for hva som er bra og ikke bra. Dere er så søte, og sjarmerende. Takk for at dere er dere! Og for at dere leser bloggen min. Det varmer hjertet mitt hver eneste dag. Dere er rett og slett herlige. Fire søte jenter som jeg møtte på sommerfesten i helgen. Så skjønne! Jeg gleder meg til å skrive denne bloggen til jeg blir 90 år. Ok, kanskje ikke så lenge. Men jeg har ihvertfall planer om å fortsette helt til dere blir så lei av meg at dere slutter å lese. Noe jeg håper dere aldri gjør. TAKK! :* Setter umåtelig stor pris på dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg