YOU GUYS!

Uten navn-1
YOU GUYS MAKE ME HAPPY ♥

Men altså.. Er det mulig å være så gode, støttende og positive som dere? Hjelpe meg, blir helt rørt. TAKK for alle nydelige kommentarer igår. Dere gjør meg virkelig happy. Og dere gjør at jeg gleder meg ENDA mer til lanseringen av kolleksjonen. Og ikke minst – at jeg ser muligheter og store mål for fremtiden. Lene Orvik collection må det definitivt bli mer av ♥ Så, tusen takk!

Uten navn-1 Uten navn-2 Uten navn-3Uten navn-5Uten navn-7
Jeans her // Sko her (adlink) // Jakke Arnie Says // Briller RayBan // Genser fra min egen kolleksjon, som kommer i butikkene og på nett 17 April // Veske Proenza Schouler

Var sammen med Espen igår, vi spiste lunsj i solen ute på Asia Aker Brygge, deretter dro vi en tur på Holzweiler og knipset noen bilder på bryggen der.

God helg så lenge dere, håper den blir awesome – just like YOU!!

20 kommentarer
    1. Åhh herlige du! Elsket de solbrillene, dødsrå! Gleder meg til kolleksjonen! Og håper det blir en frokostlansering for oss andre bloggerne <3

    2. Så kul bukse, har vært på leting etter en slik i en evighet, men alle jeg prøver sitter ikke noe fint.. Hvordan er den i str? Hvilken str har du? 🙂 Du ser smashing ut! 🙂

    3. Likte kolleksjonen din veldig godt, men den genseren du har på deg der er vel fra H&M? Jeg har hvertfall en HELT lik genser, og den er kjøpt på H&M i august 2014 tror jeg. Alt med genseren er jo helt likt, kan umulig være lov..

    4. Hei Lene! Vil bare takke for at du skrev om kostholdsendringen din ved hjelp av Smart trening med Helle. Har lenge prøvd å funnet riktig kosthold for meg, men blir stadig en god blanding av alt som ikke funker. Så tok kontakt med Smart trening selv, og fant ut at jeg faktisk spiser aaalt for lite! Så nå kanskje det endelig blir resultater :- DHa en fin helg, skjønne du!

    5. ååå gud, du er så fin! Den fargen på neglene dine var helt amazing!!! Vet du hvilken farge som er brukt, hva den heter? nuss til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg