You guys

Tusen, tusen takk for fantastisk gode tips ang soleksem! Blir overveldet av hvor mange fine tips dere kommer med. Fra yoghurt, til eddik og tomat, dette skal absolutt prøves ut! For det kløøør det kløøør, tiddelibom .. Ja, også videre .. Hihi, men tusen takk dere! You guys are the best! Her hjelper vi hverandre, og det er superviktig. Idag slo jeg til med en ny paljettkjole fra Asos, elsker den allerede. I tillegg fikk jeg dekket til soleksemen litt, og greit var det. Klokke fra DKNY her (annonse) Tittei!! Gleder meg til å teste ut litt forskjellige metoder som jeg håper hjelper på soleksemen imorgen, men nå – drømmeland! Dere er herlige, søte leserene mine. Jeg setter sånn pris på dere. Nattinatt’a! :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg