Yotel New York

Hotellopphold er sponset
Uten navn-83
HOHO, og GOD MORGEN fra livlige, og fine NYC! Fy søren så digg det var å våkne opp her, med trafikk og skikkelig New York feeling utenfor vinduet, blå himmel, sol, nydelig utsikt og en digg hotellseng. Fantastisk ♥

Uten navn-84Vi har booket oss inn på supercoole Yotel New York, et hotell vi er veldig fornøyde med! Var nede og spiste frokost nettopp, og når vi kom opp igjen hadde de allerede vært her og gjort rent. Effektivt. I tillegg er det en liten rooftop her, som vi spiste frokost på, digg i solen! Her er det visst drinker og happyhour hver kveld, med fin utsikt til skyskraperene ♥ Hotellet ligger på 42nd and 10th street, så midt i smørøyet og ikke langt fra Times Square, 5th Avenue, Madison, Lexington osv. Perfekt beliggenhet. Klarer nesten ikke vente med og komme oss ut nå, men følte jeg ville si hei til dere først. Vi ligger jo 6 timer etter dere, så blir litt annerledes innlegg denne uken, jeg kommer til å oppdatere én gang om dagen, og på morgenen her, så da vil ikke dere kunne se innleggene før på ettermiddagen, men det går vel fint!

Var litt uheldig med reisen igår, flyet vårt hadde teknisk feil, det lekte olje fra motoren, så vi måtte få nytt fly med ny besetning fra Køben, noe som tok 5 (!!) timer med Norwegian. Utrolig kjedelig! Var ikke fremme her før 02 i natt, altså 08 norsk tid. Fikk ikke sove på flyet og var heeelt i koma omtrent, så sliten. Etter og ha vært våken i 27 timer, var det jaggu meg NYDELIG og komme til et fresht hotell, en dusj og en digg seng.

Hotellet denne gangen har vi bestilt gjennom Apollo! Jeg visste ikke at de tilbydde storbyreiser før nylig! Og de har jo mange superfine hotell her i NYC, samt mange andre byer. Hoteller i storbyen kan du gå inn å søke på her – og finne fine hotell til en god pris. Vårt koster ca 12.000,- fra tirsdag – søndag, og det synes ikke jeg er ille når det er så sentralt, og bra som det er. Om du vil lese mer om amazing New York kan du også gjøre det her inne.

Uten navn-91Uten navn-92Uten navn-90Vi bestilte rom med utsikt, og fikk rom i 22 etasje med utsikt over NYC, så fint å våkne opp til. Love it. Rommene her er ganske små, det er sånne cabins, men vi trives så godt her veldig minimalistisk og kult. Og hotellet er utrolig gjennomført og nymoderne, tommel opp – og hit skal vi tilbake.

Uten navn-84Uten navn-85Uten navn-86Uten navn-89Vi skrives igjen imorgen, nå skal vi ut å NYTE!! Ha en nydelig dag der hjemme ♥

20 kommentarer
    1. Hei! Så kjempedeilig ut! Hvor har du kjøpt den jakken/kåpen du har på det siste bildet? Den var kjempefin.:D

    2. Bodde der i 2012, og var veldig fornøyd!!! Kommer tilbake dit. Bodde på designhotel i London også, der kom de å redde opp sengen for natten 🙂 DET har jeg aldri opplevd før 🙂

    3. hei! Ah så deilig! Meg og min samboer drømmer oss tilbake til USA, og denne gang new york! Så, dumt spørsmål sikkert, men hvor landet dere? Hvilken flyplass:P?

    4. Heei 🙂 vi bodde på samme hotell i november 2014! Litt komisk, når vi kom inn på romme å så senga tenkte jeg “oi den var kort” helt til vi fant knappen som kjørte den helt ut :p hotelle lå veldig sentralt til alt da 🙂 Vi prøvde aldri ut frokosten på hotellet, men spiste på Kava som ligger i samme bygning, det må dere teste ut 🙂 kos dere! 🙂

    5. Hei, ser at du i New York guiden din har skrevet at hotelloppholdet er sponset og svart på en kommentar om at innleggene er merket. Men dette innlegget er da ikke merket? Ikke ute etter å “ta” deg på det, men lurte på dette selv siden jeg har lest på innlegget som endel av min hotellleting til ferie. (Jeg tror ikke du er ute etter å lure oss, og for meg går jeg ut ifra at slike ting er sponset når innlegget er skrevet på en slik måte, men ser ingen merking bare.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg