Yey or ney?

Tusen tusen takk for så mange gode tips på forrige innlegg, dere er virkelig gode. Jeg har allerede skrevet ned tipsene deres på handlelisten min, så imorgen blir det rydding av kjøleskap- og innhandling av godsaker som dere har tipset meg om! Så tusen takk, dere er BEST! Idag hadde jeg på meg en ny aztec print topp fra BIK BOK, personlig er jeg superglad i aztec på skjørt – litt uvant å ha det så tett opp i ansiktet .. Men hva synes dere? Er det yey eller er det ney? Resten av klærne er også fra BIK BOK. Nå er det food in the making her, biffsnadder og baktpotet med hjemmelaget hvitløkssmør! Jummy. Blåbærene jeg har kjøpt har selvfølgelig falt ut av kurven sin og ut i hele posen, great! Men vi smiler fordi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg