Yesterdays

God morgen, her er julemusikken på og jeg sitter og koser meg med morgenkaffen min ♥ Snart kommer det en journalist og en fotograf som skal lage en sak om meg, det blir superspennende, gleder meg! Igår var jeg på kontoret hele dagen, jeg og Annette- koser oss sånn på kontoret altså, kan liksom ikke få sagt det nok. Og så er det så ufattelig deilig at vi kan ta bilder av hverandre også ♥ VELDIG fint med en kollega, det må jeg bare få sagt.

Wearing : Pants Zara | Shoes Nelly | Handbag Chanel | Hat FWSS | Jacket Arnie Says | Sweater H&M Trend Nå skal jeg få tørket håret og fikset meg litt før de kommer, og senere skal jeg i to spennende møter! Så må jeg vel snart få tid til å begynne på julegavene også.. Wææ, noen som er ferdige allerede kanskje?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg