Yesterday, today, tomorrow

I går gjorde jeg litt om her hjemme, så deilig med litt forandring. Neste uke får vi to helt RÅ bilder som vi skal ha på veggen, gleder meg til å vise dere ♥ De er svart, hvit og gullaktige – og svære! 70 X 100 cm. Dette blir så bra. I skrivende stund er leiligheten totalforandret med rødt, hvitt og blått – og meget klar for den store festen imorgen. Venter 30 gjester, alle tar med én rett hver – så det blir litt av en frokost. Senere tenker vi å fortsette festen på Tjuvholmen, Bølgen og Moi – åååå jeg gleder meg såå! Her kommer noen bilder ♥
Bildene er fra Sealoe.se – Rammene fra Ikea – Trehyllene er fra Bolia – Den svarte lampen fra Bolia – Koppene med bokstaver fra Arne Jacobsen – Hodeskallen fra Hay  Så vil jeg bare si en liten ting, sist jeg la ut bilder av kjøkkenet var det så mange negative tilbakemeldinger. Jeg håper de som er negative kan forstå at alle har forskjellig smak. Jeg har min smak, du har din smak – det vil likevel ikke si at man skal få lov å rakke ned på andre sitt hjem, det er jo ganske sårende, for man har jo lagt mye arbeid og tanke i leiligheten og stilen sin. Om jeg ser noe jeg ikke liker, lar jeg heller være og kommentere istedet for å trykke personen det gjelder ned, det synes jeg er slemt og unødvendig. Ellers er de fleste så søte og positive. Jeg prøver ikke og si at alle skal like min stil, langt ifra – men av og til virker det som at noen rett og slett ikke respekterer at man er forskjellige. Jaja, nok om det! Vi har vår stil, minimalistisk og ryddig, og vi koser oss ihjel her sammen ♥ Igår ble det mye svart og hvitt, synes det passer så fint til det grå og den naturlige trefargen, så blir det så rent. Akkurat sånn vi liker det. Tenk hadde alle hjem vært lik? Det hadde vært kjedelig. (Dagens lille moralpreken) .. Hihi. Nå sitter jeg ute på terrassen i de nye utemøblene våre, det er sol, 17 grader og jeg skal en liten tur ut med jentene mine ikveld. Dinner and drinks ♥ – Om jeg ikke rekker innom imorgen, vil jeg ønske alle en FANTASTISK 17 mai feiring, kos dere gløgg ihjel! –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg