Yesterday

Ord blir fattige etter en dag som i går ♥ Takk til dere for alle fine hilsener, dere er gode! Familie, Gard og venninnene gjorde SÅ stas på meg igår at jeg tror dette må være den beste bursdagen noen sinne. Jeg er en heldig jente, og er så utrolig takknemlig. Jeg har så mye å dele, at jeg like så greit laget en (nei to, siden jeg selvfølgelig IGJEN klarte å filme halve, haha. Er det sånn 3 eller 4 gangen det skjer??) videoer til dere!

Ha en fin lørdag! Og forgive me om jeg gjentar meg selv i filmen, hehe. Ikke hatt tid til å se gjennom før jeg poster den. JAJA, la gå! Kose dere.

SMASK

17 kommentarer
    1. Du er så herlig! Blir rett og slett bare glad av å se på deg altså!
      Har lyst å gi deg en stor bamseklem <3
      Gratulerer så mye med overstått bursdag, så ut som en super feiring av det jeg fikk med meg på snap. I tillegg så du helt smashing ut. Hvor er det flotte antrekket fra? Må ha! 😀

      Ha en strålende dag videre, skjønne deg!

      1. Tusen takk snille deg <3 Det var fint sagt! Skjørtet er fra Designers Remix og toppen er fra Bik Bok <3 Klem

    2. Gratulerer så mye med overstått bursdag! 😀 så bra at du koste deg masse på dagen din! Fulgte med på snap og det så ut som en digg kveld!! 😀
      Du er skjønn!

    3. hvilken butikk er den blåe genseren fra? ser du skriver det er envii men finner den ikke på nett. døds fin!

    4. Åå, skjønne fine deg! Håper du hadde en superfin bursdag – det fortjener du virkelig <3 Takk for at du lager så mange koselige videoer og innlegg. En fryd å titte innom her! Stor klem 🙂

    5. Hei Lene!
      Gratulerer så mye med dagen som var! Det er fantastisk å gå inn på bloggen din og lese/se deg – du sprer så mye glede og godhet! Jeg lurer litt på hvor den fine “lyspæren” (husker ikke riktig ord) er fra? Dersom du har mulighet til å finne ut av det hadde det vært supert 🙂
      Ha en kjempefin dag, solstråle! <3

      1. Tusen takk Thale 🙂 Snilling 🙂 Den er fra Milla Boutique <3 Bare spør etter diamant lyspære <3

    6. du e den skjønneste jenta i verden 🙂 sitte her med eit stort smil !! du fortjente all den oppmerksomheten du fikk på dagen !! hærlighet ..du virker så god på alle måter!! så gøy med videoblogg! du får virkelig vist frem så mykje meir av deg sjøl 🙂 stor klem !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg