Yesterday

Jeg skal innrømme at jeg har litt syden/familie-savn her nå.. Var litt trist å våkne opp igår og innse at jeg ikke skulle på stranden, og at jeg ikke skulle være sammen med familien. Trist.. Men, jeg kommer vel over det. Var jo litt fint og komme hjem også da, selv om her ikke er strålende sol og 30 grader. Igår slappet jeg bare av hele dagen, deilig det – selv om det er det jeg forsåvidt har gjort siste uken. Vi hadde rolig kveld her hjemme med taco, godteri og film (som jeg selvfølgelig sovnet under, typisk meg!) Så ble det tidlig kveld, med mange deilige timer med søvn. Så ble jeg vekt av en selskaps syk hund som ville gå tur. Så nå kom vi nettopp inn etter 1 times lang gåtur med musikk på ørene, herlig. Idag har jeg ikke tenkt å gjøre noenting. Bare slappe av og kose meg inne med hunden! Rolf Ivar er på jobb, forbereder til Ålesund Båtfestival som starter på onsdag! Jeg skal jobbe, og gleder meg masse masse til festivalen starter. Kom kom kom til alle som bor i Ålesund! Litt inspirasjon fra igår.. Topp BIK BOK / Bukse BIK BOK / Veske Gina Tricot / Sko Nelly / Briller BIK BOK / Klokke herfra (annonsebasert lenke) – Hva synes dere? Ikke ofte dere ser meg i jeans.. Lille Bella ville også bli fotografert. Eller, ville hun? Ser kanskje ikke sånn ut. Stakkars lille venn, jeg drar henne med på alt. En liten uskyldig venn i verden :* Bella er en Shih Tzu, og er verdens snilleste og mest kosete hund. Håper dere har en strålende søndag! Hva gjør dere idag forresten?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg