Yesterday

GOD MORGEN, i skrivende stund sitter jeg og guttene på Fridays og skal spise lunsj. De har aldri vært på Fridays før, så da var det på tide å vise de verdens beste Jack Daniels saus, NAM! De drar ikke før kl 11 ikveld, så vi skal nok få mye ut av dagen før de drar. Ute pøser det og tordner, aldri sett på mye nedbør siden jeg flyttet til Oslo faktisk, det tar heeelt av! Så vi har pakket badetøyet, og setter kursen for svømmehallen etter lunsjen. PLanen var jo å dra på stranden idag, og bade i sjøen, meeen. Nei. Igår var vi som sagt på Tusenfryd, det var superkoselig. Og selvfølgelig også litt skummelt for min del. Føler liksom man blir litt mer redd jo eldre man blir? Eller er det bare meg? Nå skal det sies at jeg tok alt, bortsett fra Spinny Spider, altså – DEN hadde de ALDRI fått meg oppi. Så helt grusom ut. Fysj, hihi. Men ellers hadde vi er utrolig koselig dag, til tross for en del regn midt på dag. Heldigvis lettet det opp. På kvelden igår laget jeg en bedre middag til de med ytrefilet av svin, soppstuing og deilig salat, også hadde de spillkveld mens jeg tok meg en liten tur på innflytningsvorspill til kjære Maria mi. Kveldens antrekk : Skjørt Styleway / Bustier BIK BOK / Jakke Styleway / Sko Nelly Håper dere har en superfin søndag, og at dere nyter fridagen deres.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg