Yesterday

Igår fløy jeg rundt fra det ene møtet til det andre, innimellom slagene var jeg blant annet innom disse gutta på SON (Shades of Norway) standen de har nede på Aker Brygge til lørdag. Skikkelige gladgutter er disse to, og jeg kan med stolthet si at vi har et lite hemmelig prosjekt på gang sammen! Gleder meg vilt til å fortelle dere om det veldig snart ♥

Uten navn-18Uten navn-19Dreamteam dette her, så gøy og jobbe med disse positive herrene.

Tommel opp for norsk solbrillemerke sier bare jeg! Brillene jeg har på er fra SON, og du finner de her. De ser brune ut på bildet, de er svarte, men når du holder de opp i sollyset har de litt brunt mønster i seg, superkule og veldig godt glass i de. Ta gjerne en tur innom standen deres på Brygga da, JAA! ♥

Etter møte med disse to, dro jeg rett videre på Nelly-event på taket av Bar Vulkan i det nydelige været. Virkelig en fin dag igår altså, heldige er vi som får være med på så mye spennende.

Uten navn-20Uten navn-21Uten navn-23Uten navn-22Uten navn-25Deilig mat, sol, sommerens trender og fine folk! Glemte litt av å ta bilder igår, men var der med Kaja, Glenn og Julia. Superhyggelig!

Nu åker vi til Stockholm! Vi skrives derfra ikveld ♥

6 kommentarer
    1. Du er bare så nydelig! Jeg lurer på om du trener mest styrke eller kondisjon? Du sier du har lagt om livsstilen, og jeg må bare si: Du nailer det! Noen tips?

    2. Heia! Du, de skoene der, hvordan er kvaliteten? Er de stive og plastikk-aktig i remmene? Får så lett gnagsår skjønner du, så er avhengig av myke (ikke-stikkete og stive) remmer. Krysser fingrene for at de eller noen lignende kommer inn på lager igjen 😀 Tusen takk på forhånd!

    3. Hej Lene 🙂 Du skrev for en måneds tid siden om dit Trænings og kosthold del 1 og jeg undrede bare hvorfor del 2 kom? Det er jo sommer og man vil gerne se flot ud, og jeg synes simpelthen så ser bragende godt ud! knus og god sommer.

    4. Hvorfor er ikke dette innlegget merket som reklame? Du anbefaler lesere å ta en tur innom en stand til noen du sier er samarbeidspartnerne dine, og da skal det merkes KLART som reklame. Rart at dette alltid skal være så vanskelig for deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg