Yes or no? Flowerprint

God kveld leserene mine! Nå har jeg og min kjære inntatt sofaen, etter og ha spist en nydelig biffsalat med ferske rundtstykker og kryddersmør. Tror jeg forsynte meg tre ganger, minst. Så godt var det. Gjør seg med mat etter en lang arbeidsdag. Investerte i en bukse og en skjorte som H&M fikk inn igår, det begynner å komme mye blomsterprint nå – så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på det jeg også .. Litt usikker på buksen, den var alt for stor – så får se om jeg finner den i en str mindre .. I tillegg bruker jeg sjeldent svart, så det er litt uvant. Men blusen beholder jeg nok uansett. Flowers! Rolf Ivar gav meg bare DET blikket når han innså at jeg faktisk hadde planer om å bruke dette. Ikke så glad i blomsterprint han, akkurat. Hva er deres mening? Yes or no? Ha en fortryllende kveld. Her i huset er koffertene pakket, vi setter kursen mot hovedstaden imorgen. Jeg, min kjære, Tone og Daniel. Oslohelg :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg