Yellow & gold

Hallo! Man blir forferdelig rastløs av å ha hjemmekontor, men jaggu får man gjort mye mer når man sitter alene og uforstyrret. Jeg har nettopp hatt skypemøte med markedsavdelingen på miinto, så da følte jeg for å freshe meg litt opp. Har gått uten sminke og upyntet siden lørdag, så det var kanskje på tide å pynte seg pittelitt? Så nå bruker jeg lunsjpausen min på å lage en liten oppdatering til dere fininger. Blir nok sittende her med nesen i macen i 3-4 timer til . . Men – jeg har godt selskap altså. Gulrotkake og sjokolade nemlig .. Mmmmh Blusen er fra BIK BOK // Belte fra Zara // Kjole gjort om til skjørt fra BIK BOK // Leppestiften er fra Viva La Diva (Hot tulip) Tok på meg noe komfortabelt som det er deilig å sitte og jobbe i. Men jeg kjenner likevel jeg er truende til å bytte ut antrekket med joggisen ganske snart.. Måtte dagen deres bli perfekt :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg