A yellow favorite set

Annonse – produktene er sponset

På mandag var det duket for en spennende shoot hjemme, og siden jeg også fikk være litt med (ikke bare leiligheten) så ville jeg pynte meg litt! Synes det gule fungerer så fint som en liten kontrast til resten i leiligheten,  så kjørte dette settet!

Settet er herfra for de som har spurt ♥ Både blusen og skjørtet er fine separate kombinert med andre plagg – samt så får man litt “kjolefølelse” når man kombinerer det sammen.

Er så gøy å ha stylist som pynter litt på leiligheten og som gir meg inspirasjon til hvilke ting jeg kan ta inn for å myke opp litt.

Idag er jeg i Gøteborg på jobb, exciting things to come babes! ♥ Nå må jeg tilbake her – men ville si hei siden jeg ikke tittet innom i går!

 

4 kommentarer
    1. Det settet er superfint! Hvordan er str? Vipper veldig mellom S og M og er så kjedelig å bestille noe som ikke passer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg